суботу, 8 вересня 2012 р.

Модуль 9.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
- Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Учні мають бути активним у власному навчанні;
- Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
- Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар